Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Μαριώ: Το παιδί δεν είναι του άντρα μου

Σε μια απίστευτη αποκάλυψη για την προσωπική της ζωή προχώρησε η Μαριώ κατά τη διάρκεια συνέντευξης.
Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε πως πριν από δυόμιση χρόνια είπε στην κόρη της πως δεν είναι παιδί του συζύγου της.

Όταν ο δημοσιογράφος της ζήτησε να του πει μια τρέλα που έκανε για έναν άνδρα εκείνη του απάντησε: «Δεν ήταν τρέλα ήταν απόφαση, τότε που αποφάσισα να κρατήσω το παιδί μου, την κόρη μου. Ήταν καρπός μιας πολύ μεγάλης αγάπης. Την αποκάλυψη αυτή την έκανα στην κόρη μου πριν από δυόμισι χρόνια».

«Ο σύζυγός μου γνώριζε ότι το παιδί δεν ήταν δικό του. Έγκυος ήμουν όταν παντρευτήκαμε», πρόσθεσε η γνωστή ρεμπέτισσα.

Παράλληλα, η Μαριώ απάντησε και στο ερώτημα γιατί αποφάσισε να προβεί σε μια τέτοια αποκάλυψη έπειτα από τόσα χρόνια: «Ήρθε η στιγμή που μαλώσαμε άσχημα με τον άντρα μου και ξεκλείδωσα το στόμα μου. Με ρώτησε η κόρη μου: «Γιατί, μανούλα, κάθε φορά που μαλώνει με το μπαμπά, του λες ότι αυτό το παιδί σου το πλήρωσες χρυσό και δείχνεις εμένα; Τι εννοείς;». Και της είπα: «Μαρίνα μου πιάσε κάθισμα και θα σου πω, αγάπη μου. Δεν είναι ο μπαμπάς σου αυτός.
 Ο δικός σου ήταν κι εκείνος Πόντιος, λεγόταν Ευμένης και καταγόταν από την Πτολεμαΐδα, αλλά οι γονείς του δε με θέλανε γιατί έπαιζα ακορντεόν και τραγουδούσα». Πάγωσε το κορίτσι, μου είπε: «Εγώ έχω για πατέρα μου αυτόν που γνώρισα σε όλα μου τα χρόνια. Και το μόνο που θέλω είναι μη μαλώνετε».

Πηγή: Reallife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου