Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Περνούσα έναν γολγοθά: Όσα έγραφε η 22χρονη στο ημερολόγιό της

Μέσα στις σελίδες του ημερολογίου της η 22χρονη Μαρία
 που επιτέθηκε με μαχαίρι σε τρεις συμμαθήτριές της
στην σχολή νοσηλευτικής του ΟΑΕΔ, στου Ρέντη έγραψε
όλα όσα την ενοχλούσαν, τόσο στο λύκειο όσο και στην σχολή.

«Από μικρή με κορόιδευαν και σχολίαζαν αρνητικά το ντύσιμό μου. Δεν με ενοχλούσε. Στο γυμνάσιο μπορώ να πω ότι ήμουν καλύτερα. Στο λύκειο τα πράγματα χειροτέρεψαν. Όταν ήμουν 18 έκανα χειρουργείο στη μέση, είχα σκολίωση. Στην Α’ λυκείου, που έκανα το χειρουργείο, μία κοπέλα, έτσι ξεκίνησε, ήθελε να πάω στην πορεία του Αλέξη. Της εξήγησα ότι φοβάμαι να πάω, φοβάμαι ότι μπορεί να χτυπήσω στην μέση. Δεν με ενόχλησε η λεκτική επίθεση. Αλλά η λεκτική επίθεση έγινε και σωματική επίθεση. Η σωματική βία ξεκίνησε με σπρώξιμο, συνεχίστηκε όταν φώναξε τη μισή σχολή για να με κρατήσουν κάποια άτομα, άλλοι να παρακολουθούν και με χαστούκισε» γράφει η ίδια.

Η Μαρία περιγράφει στο ημερολόγιο της το τελευταίο περιστατικό που συνέβη στο λύκειο και αναγκάστηκε να πάρει την απόφαση να φύγει από το σχολείο. Είχαν μια διαφωνία υποστηρίζει, γιατί εκείνη ήθελε να γράψει ένα διαγώνισμα, ενώ μια συμμαθήτρια της όχι. Τότε ακολούθησε ο καυγάς. «Μου μίλησε ειρωνικά και με έβρισε κι εγώ αντέδρασα. Στο διάλλειμα αυτή φώναξε την παρέα της και με την κοπέλα που τσακώθηκα πέρσι, με ακολούθησε στην τουαλέτα, όπου δεν με άφηνε να βγω. Μου τράβηξε τα μαλλιά, γιατί προσπάθησα να φύγω και με έσπρωξε κι εγώ της επιτέθηκα. Ο διευθυντής απλώς μίλησε στην κοπέλα, αλλά μέχρι εκεί».

Στις παρακάτω σελίδες του ημερολογίου η 22χρονη αναφέρεται στην πρώτη της χρονιά στην τεχνική σχολή του ΟΑΕΔ και σε μια παρέα κοριτσιών από την Αλβανία που όπως ισχυρίζεται, της είχαν κάνει δύσκολη τη ζωή. «Από την πρώτη στιγμή, από το πρώτο μάθημα, σχολίασαν τα μαλλιά μου οι Αλβανίδες. Γελούσαν, κορόιδευαν, αλλά δεν το έκανα θέμα.  Στην συνέχεια, άλλα άτομα μιλούσαν για το στιλ των ρούχων μου».

Η Μαρία περιγράφει και ένα ακόμη περιστατικό την πρώτη της χρονιά στη σχολή, με μια κοπέλα με την οποία φοιτούσαν στην ίδια τάξη. «Με ενόχλησε που ανέφερε το όνομα μου σχετικά με την βαθμολογία και πάνω στη συζήτηση είπε κάτι που δε μου άρεσε. Με πρόσβαλε. Ήρθε και πιο κοντά μου και αντέδρασα αυτόματα, την έσπρωξα. Όταν το είπε στον υποδιευθυντή (νόμιζα ότι ήταν ο διευθυντής) και ανέβηκε πάνω στην τάξη, έβγαλε τα παιδιά έξω για να μιλήσουμε και είπε ότι δεν ήταν τίποτα. Φοβήθηκα ότι πάλι θα γινόταν το ίδιο. Πάλι κλίκες, πάλι να αλληλοϋποστηρίζονται. Την προειδοποίησα ότι την επόμενη μέρα θα έπεφτε ξύλο».

Τελικά η επόμενη μέρα ήταν ακόμα πιο δύσκολη, σύμφωνα με τα όσα έγραψε η 22χρονη στο ημερολόγιο της. «Πριν καν μπω στο σχολείο, οι Αλβανίδες έκαναν σαν τοίχο μπροστά στην κοπέλα, με κορόιδευαν, με ειρωνεύονταν, με προκαλούσαν. Τρελάθηκα. Κατάφερα να της τραβήξω τα μαλλιά. Μας χώρισαν τα παιδιά. Οι καθηγητές είπαν τα δικά τους. Αν έχω κάποιο πρόβλημα να πάω να τους το πω. Με το που βγαίνω, βλέπω τη μάνα της κι έπεσε ξύλο. Δύο εναντίον ενός. Την επόμενη μέρα οι Αλβανίδες έκαναν μία αναπαράσταση της δικής μου συμπεριφοράς, γελώντας, κοροϊδεύοντας. Να πω ότι μου έδωσαν και αποβολές».

Η δεύτερη χρονιά στην τεχνική σχολή ξεκίνησε καλά, γράφει, μέχρι που δύο κορίτσια όπως ισχυρίζεται η Μαρία, άρχισαν τα αρνητικά σχόλια για την εμφάνιση της. «Πρέπει να αλλάξω μπουφάν. Να βάλω άλλα γυαλιά, να φορέσω άλλο παντελόνι, να βαφτώ και ποιος άντρας θα σε πλησιάσει έτσι όπως είσαι. Αυτό έγινε μέσα στην τάξη. Το είπα στον διευθυντή και συμφωνήσαμε ότι αν ξαναγίνει θα τους μιλήσει».

Ακολούθησαν κι άλλα πειράγματα, σύμφωνα με το ημερολόγιο της Μαρίας, μέχρι που έφτασε η προηγούμενη Πέμπτη, η μέρα που η 22χρονη επιτέθηκε με μαχαίρι τρεις συμφοιτήτριες της μέσα στη σχολή τραυματίζοντας τες ελαφρά στα χέρια.



protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου