Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Τουρισμός, αποκριά, ενέργεια, εκπαίδευση, επιχειρηματικότητα και πολιτισμός είναι οι τομείς του στρατηγικού μάρκετινγκ της Κοζάνης

Παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Κοζάνη

Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Κοζάνη, παρουσιάστηκε την Τετάρτη το βράδυ, σε ημερίδα, που οργάνωσε ο Δήμος Κοζάνης, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας.

Το σχέδιο εκπόνησε μελετητική ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Αλέξιο Δέφνερ, Διευθυντή του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τη συμμετοχή καθηγητών και επιστημόνων. Την ημερίδα συντόνισε η κα Βάγια Δινοπούλου, Πρόεδρος της Επιτροπής Παρακολούθησης του έργου.

Κεντρικό σλόγκαν, που προτείνει το σχέδιο είναι «Κοζάνη, Δημιουργική Πόλη Γεμάτη Ενέργεια» ενώ παραδόθηκαν στο Δήμο και πέντε εξειδικευμένα πακέτα προώθησης  με θεματικές:

–    Tουρισμός και γαστρονομία: Με γεύση Κοζάνης
–    Αποκριά- Ειδικά Γεγονότα: Κοζάνη πόλη πάντα ζωντανή
–    Ενέργεια- Εκπαίδευση: Κοζάνη πόλη μαγνήτης
–    Επιχειρηματικότητα: Εργάζομαι και παράγω στην Κοζάνη
–    Κληρονομιά και Σύγχρονος Πολιτισμός: Κοζάνη πόλη διαχρονική.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, ο Δήμος Κοζάνης θα αναρτήσει στην ιστοσελίδα του το σύνολο των παραδοτέων του έργου.




kozanilife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου