Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Βαγγέλης Γιακουμάκης: Συγκλονίζουν οι τελευταίες στιγμές του

«Ανάθεμά σε, μ… Βαγγέλη, που εσύ διαβάζεις και εγώ βγάζω τον ίδιο βαθμό μ’ εσένα και δεν διαβάζω». Αποδέκτης φαρμακερής ατάκας ακόμα και μία ώρα πριν από την εξαφάνισή του είχε γίνει ο Βαγγέλης Γιακουμάκης, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος».

Καταθέσεις που περιλαμβάνονται στη δικογραφία της υπόθεσης και αποκαλύπτονται από την εφημερίδα περιγράφουν τις τελευταίες στιγμές του 20χρονου αδικοχαμένου φοιτητή πριν χαθεί από προσώπου γης το μεσημέρι της 6ης Φεβρουαρίου 2015.

Συμφοιτητής του Γιακουμάκη, ο οποίος βρισκόταν στο εστιατόριο της εστίας της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων μαζί με τον Βαγγέλη Γιακουμάκη και άλλους φοιτητές, σχολιάζοντας τους βαθμούς που μόλις είχαν πάρει δεν παρέλειψε να κάνει ειρωνικό σχόλιο, στο οποίο ο Γιακουμάκης απάντησε χαμηλόφωνα: «Στο δεύτερο εξάμηνο θα βγάλω καλύτερο βαθμό».

Η έρευνα

Στη συνομιλία αυτή εστίασαν το ενδιαφέρον τους οι αστυνομικοί που έψαξαν να βρουν μια άκρη στο τεράστιο μυστήριο που δεν λύθηκε ποτέ και φορά στις συνθήκες κάτω από τις οποίες έφυγε από τη Σχολή ο Βαγγέλης τη μοιραία εκείνη μέρα.

Από τις καταθέσεις, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας, προκύπτει ότι ο Γιακουμάκης είχε στεναχωρηθεί ιδιαίτερα με τους χαμηλούς βαθμούς του, γεγονός που σε συνδυασμό με τους άγριους τραμπουκισμούς που είχε βιώσει τις τελευταίες εβδομάδες μπορεί να επηρέασε ακόμα περισσότερο την ψυχολογία του.

Αυτό που ερευνούν οι Αρχές είναι κατά πόσο ο Βαγγέλης Γιακουμάκης έφυγε μόνος του από τη Σχολή αποφασισμένος για το απονενοημένο διάβημα ή εάν συνέβη κάτι άλλο.

Ο τελευταίος άνθρωπος που τον είδε στις 13.50 ήταν ο συγκάτοικός του, ο οποίος στην αναλυτική κατάθεση που έδωσε στην Ασφάλεια Ιωαννίνων περιγράφει το τελευταίο βλέμμα του Βαγγέλη ως «σαστισμένο» και τη συμπεριφορά του ως «παράξενη».

Ο Γιακουμάκης είχε επιστρέψει στο δωμάτιο του μετά το μεσημεριανό φαγητό στο εστιατόριο, πήγε για πέντε λεπτά στην τουαλέτα, επέστρεψε στο δωμάτιο και στη συνέχεια έφυγε χωρίς να γυρίσει ποτέ, παρότι – όπως λέει φίλος του – ο Βαγγέλης μετά το μεσημεριανό φαγητό συνήθιζε να επιστρέφει στο δωμάτιο, ξάπλωνε χωρίς να κοιμηθεί, έβλεπε τηλεόραση ή διάβαζε.

«Ο Βαγγέλης Γιακουμάκης γύρισε από την τουαλέτα μετά από πέντε λεπτά ευρισκόμενος στην ίδια ψυχολογική κατάσταση που βρισκόταν πριν βγει από το δωμάτιο. Μπήκε, δεν μου μίλησε και πήγε προς την πλευρά που βρίσκονται η ντουλάπα και το κρεβάτι του.

Στη συνέχεια στις 13.50 πλησίασε προς την πόρτα του δωματίου κρατώντας μόνο τα κλειδιά του και χωρίς να με κοιτάει ρώτησε αν θα μου άφηνε τα κλειδιά του ή θα τα έπαιρνε μαζί του, καθώς γνώριζε ότι εγώ δεν είχα μαζί μου τα δικά μου κλειδιά για το δωμάτιο.

Εγώ του απάντησα να κάνει ό,τι νομίζει εκείνος και τότε μου είπε ότι θα αφήσει τα δικά του κλειδιά γυρίζοντας στο πλάι το σώμα του σε σχέση με την πόρτα και μ’ εμένα. Τότε, προσπάθησε μία – δύο φορές να βάλει το κλειδί στην κλειδαριά. Εγώ έστρεψα το βλέμμα μου προς το φαγητό και εκείνος άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω.

Μετά από ώρα παρατήρησα ότι ο Βαγγέλης Γιακουμάκης δεν είχε αφήσει τα κλειδιά στην πόρτα και αυτό μου φάνηκε περίεργο, ενώ μου φάνηκε παράξενο ότι δεν με ενημέρωσε για το πού θα πήγαινε, όπως συνήθιζε πάντα να κάνει.

Όταν τον κοίταξα για τελευταία φορά στα μάτια μού φάνηκε σαστισμένος, σαν κάτι να τον απασχολούσε, δηλαδή σαν να ήταν αλλού το μυαλό του, έκφραση την οποία ο Βαγγέλης δεν είχε όταν έμπαινε στο δωμάτιο» είπε στους αστυνομικούς ο συγκάτοικός του.

Ερωτηθείς για το πότε ο Γιακουμάκης συνήθιζε να μιλάει με την οικογένειά του απάντησε ότι «συνήθως μιλούσε το βράδυ πριν κοιμηθεί, περίπου στις 21.00, καθώς ο Βαγγέλης Γιακουμάκης κοιμόταν περίπου στις 23.00 και σπάνια μιλούσε το μεσημέρι μετά το μάθημα. Σχεδόν πάντα από ό,τι άκουγα μιλούσε με τη μητέρα του και το έκανε μπροστά μου χωρίς να απομακρύνεται από το δωμάτιο για να μην τον ακούσω».

Οι αστυνομικοί έκαναν αυτή την ερώτηση πιθανόν λόγω των μαρτυριών που είχαν στη διάθεσή τους, σύμφωνα με τις οποίες κάποιοι σχολίαζαν ότι ο Βαγγέλης εκμυστηρευόταν στη μητέρα του τα όσα περνούσε στη Σχολή.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου