Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Μαρτυρία: Ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο με τον δράκο

Τον 30χρονο έχουν αναγνωρίσει ήδη έξι γυναίκες, στις οποίες επιτέθηκε με σκοπό να τους επιτεθεί σεξουαλικά. Ο δράστης έχει παραδεχτεί πως έκανε όσα του αποδίδονται και μάλιστα έχει δηλώσει πως για την επίθεση σε μια νεαρή γυναίκα έχει μετανιώσει.

Στο φως έρχεται, στο μεταξύ, η μαρτυρία μιας 29χρονης γυναίκας που είχε έχει πρόσωπο με πρόσωπο με τον δράση. Η συγκεκριμένη γυναίκα μένει στην οδό Αγράφων, όπου έγινε η τελευταία επίθεση του 30χρονου σε βάρος 39χρονης εργαζόμενης στο ΚΕΕΛΠΝΟ το πρωί της περασμένης Τετάρτης (25.05.2016) και η αντίδραση της οποίας είχε ως αποτέλεσμα, τελικά, τη σύλληψη του δράση από άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ.

«Τον είδα δυο συνεχόμενα βράδια, Κυριακή και Δευτέρα, λίγες μέρες πριν συλληφθεί, εδώ κοντά στο σημείο που έκανε την τελευταία του επίθεση. Είχα βγάλει το σκύλο μου βόλτα ένα βράδυ, κατέβαινε εκείνος το δρόμο. Μου έκανε εντύπωση γιατί φορούσε κουκούλα ενώ έκανε ζέστη. Φορούσε ένα μαύρο φούτερ με κουκούλα και επίσης μου έκανε εντύπωση γιατί είχε περασμένο κάτι στο χέρι του. Νόμιζα ότι είναι λουρί για σκυλί και έψαχνα το σκύλο μου γιατί ο δικός μου είναι επιθετικός και δεν ήθελα να υπάρξει πρόβλημα όμως δεν έβλεπα σκύλο τριγύρω. Κατάλαβα ότι ήταν περασμένη στο χέρι του η μονωτική ταινία που χρησιμοποιούσε στις επιθέσεις του», λέει στον Alpha η νεαρή γυναίκα.

Περιγράφει πόσο την επηρέασε, γιατί και η ίδια είχε στα 18 της χρόνια πέσει θύμα απόπειρας βιασμού. «Όταν έμαθα ότι ο "δράκος του Αμαρουσίου" χτύπησε στη γειτονιά μου, σοκαρίστηκα. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι να αλλάξω περιοχή».

Η γυναίκα λέει επίσης πως ο 30χρονος μιλούσε μόνος του όταν τον συνάντησε στο δρόμο. «Τον είδα ακριβώς στην ίδια κατάσταση και τα δυο βράδια. Κατέβαινε τον ίδιο δρόμο και εγώ ήμουν στο ίδιο σημείο. Το ένα από τα δυο βράδια λοιπόν, μιλούσε μόνος του. Μιλούσε γρήγορα δεν μπορούσα να καταλάβω τι λέει. Ήταν ένας άνθρωπος δεν είχε διαύγεια νου, αυτό μπορώ να καταλάβω».


newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου