Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Πανελλήνιες 2016: Η γλυκιά Βάσια που έγινε πρώτη των πρώτων στην ιατρική - Τα όνειρα και η συνταγή της επιτυχίας


Η Βάσια Κατσίγιαννη ποζάρει γεμάτη ευτυχία και αυτοπεποίθηση 
- Συγκινημένοι οι γονείς που είδαν τους κόπους τους παιδιού τους να δικαιώνονται...
Με το χαμόγελο αποτυπωμένο στο πρόσωπο της, η Βάσια Κατσίγιαννη, μαθήτρια του 2ου Γενικού Λυκείου Πύργου, έχοντας συγκεντρώσει 19.561 μόρια και καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους αριστούχους της Ηλείας, άγγιξε το δικό της όνειρο και έβαλε πλώρη για τη νέα ζωή που ανοίγεται μπροστά της!

Ένα κορίτσι, πανέμορφο, που έβαλε στόχο την Ιατρική και τα κατάφερε. Έναν στόχο, που απαιτούσε θυσίες όχι όμως σε βαθμό στέρησης καθώς η συνταγή για την δική της επιτυχία, όπως λέει ήταν το μέτρο: «Ούτε υπερβολικό διάβασμα, γιατί και αυτό κουράζει, ούτε όμως στέρηση των εξόδων και των δραστηριοτήτων που προσφέρουν εκτόνωση. Όλα μαζί με μέτρο, αρκεί ο καθένας να μπορεί να βρει τη μέση οδό. Επίσης, αυτό που έχει σημασία είναι, ότι όσο καλά προετοιμασμένος και να είσαι, αν πας στις εξετάσεις με άγχος, έχεις κοντά σου έναν κακό σύμβουλο. Και το καλό είναι, ότι εγώ δεν είχα άγχος αλλά πίστη στον εαυτό μου και τις δυνατότητες μου».

Η Βάσια, δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένη αλλά κυρίως ανακουφισμένη από το αποτέλεσμα. «Ήταν μια περίεργη γενικά χρονιά, γεμάτη έντονα συναισθήματα, που πλέον τελείωσε. Μια χρονιά, που δέθηκα με τους συμμαθητές μου, τους καθηγητές μου και την οικογένεια μου. Μια χρονιά ιδιαίτερη από άποψη συναισθημάτων. Μετά τις εξετάσεις, όλοι μιλούσαν, για τα εύκολα θέματα που έπεσαν και ειδικά για την έκθεση που όμως τα αποτελέσματα ήταν απαισιόδοξα για πολλούς. Προσωπικά όμως, πιστεύω ότι αυτό που μου έδωσε ώθηση στα μόρια, ήταν η καλή βαθμολογία στην έκθεση στην οποία έγραψα σχετικά καλά σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψήφιους. Γενικότερα όμως, δεν πίστευα ότι θα καταφέρω να συγκεντρώσω τόσα πολλά μόρια σε σημείο που να έχω τη δυνατότητα και επιλογής της πόλης που θέλω. Το αποτέλεσμα με δικαίωσε για όλο τον κόπο που έκανα τα τελευταία χρόνια και αυτή τη χρονιά και ειδικά τους τελευταίους τρεις μήνες».

Πόσο όμως την προβληματίζει και την επηρεάζει η κατάσταση της χώρας και πως σκέφτεται να αντιμετωπίσει στο μέλλον, το θέμα της επαγγελματικής της αποκατάστασης στο χώρο της Υγείας; Η Βάσια, με απόλυτο τρόπο ξεκαθαρίζει πως στην επιλογή της, δεν επηρεάστηκε ούτε στιγμή απ’ όλα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και αυτό γιατί «είναι αυτό που θέλω να κάνω!» «Όσο δύσκολα και να είναι τα πράγματα, αν είσαι αποφασισμένος και αγαπάς αυτό που κάνεις, θα τη βρεις τη λύση, με κάποιο τρόπο, όσο δύσκολο και αν είναι».

Το να επιλέξει στο μέλλον, τη λύση της επαγγελματικής αποκατάστασης στο εξωτερικό, αποτελεί για την νεαρή φοιτήτρια, την τελευταία επιλογή, την τελευταία … διαφυγή. «Το εξωτερικό το σκέφτομαι μόνο ως τελευταία διαφυγή. Μόνο αν δε βρω κάτι εδώ. Δεν θα κατευθυνθώ στην εύκολη λύση κατευθείαν. Πρώτα θα προσπαθήσω για κάτι εδώ, στη χώρα μου. Εξάλλου, όλοι οι νέοι φεύγουν έξω και κανείς δεν προσφέρει στη χώρα του πλέον. Πρώτα θα προσπαθήσω να προσφέρω στη χώρα μου και αν μετά από δέκα χρόνια που αποφοιτήσω είναι πάλι έτσι τα πράγματα, και δεν υπάρχει καμία άλλη διέξοδος, τότε θα σκεφτώ το εξωτερικό».



 ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου