Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2016

Κόβουν το κινητό στο σχολείο – Απαγόρευση της χρήσης από το υπουργείο Παιδείας

Ο Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας έστειλε σε όλα τα σχολεία οδηγία για την απαγόρευση χρήση των κινητών, αλλά και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών με τη δυνατότητα καταγραφής και αναπαραγωγής εικόνας και ήχου.
Η οδηγία, ακούστηκε μάλλον σαν... ανέκδοτο ειδικά απ' τους εκπαιδευτικούς των λυκείων της χώρας οι οποίοι έχουν εδώ και χρόνια σηκώσει τα χέρια ψηλά αδυνατώντας να πείσουν μαθητές, αλλά και γονείς πως το κινητό δεν πρέπει να μπαίνει στο σχολείο.

Εκτός από τα παιδιά που το θεωρούν απαραίτητο “αξεσουάρ” το πρόβλημα βρίσκεται κυρίως στους γονείς που στην πλειοψηφία τους νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια, όπως λένε, καθώς έχουν ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τα παιδιά.
Το υπουργείο προσπαθεί να προλάβει, όχι μόνο την αποδιοργάνωση του μαθήματος, αλλά και φαινόμενα όπως αυτά που έχουν καταγραφεί στο παρελθόν με την καταγραφή προσωπικών στιγμών μαθητών (ειδικά κοριτσιών) αλλά και καθηγητών και στη συνέχεια διαρροή τους στο διαδίκτυο ή από κινητό σε κινητό με δραματικά πολλές φορές αποτελέσματα.
Απ' την οδηγία ως την πραγματικότητα πάντως η απόσταση φαίνεται ότι είναι τεράστια. Από την εμφάνιση των κινητών στη χώρα μας και ειδικά από τη στιγμή που ο καθένας απέκτησε πρόσβαση με μικρό κόστος παρά τις προσπάθειες του υπουργείου Παιδείας τα κινητά όχι απλά δεν έχουν αποκλειστεί από τα σχολεία αλλά αποτελούν ακόμη ένα... βάσανο για τους εκπαιδευτικούς.




newsit

1 σχόλιο:

  1. Οι καθηγητές των Λυκείων έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά γιατί αρνούνται/φοβούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Αν ο καθηγητής κάνει παρατήρηση στο μαθητή το πρωί στο σχολείο με τι μούτρα θα του κάνει ιδιαίτερα το απόγευμα;
    Εκτός από λίγες εξαιρέσεις οι καθηγητές του Λυκείου είναι βαθύτατα εκμαυλισμένοι και διεφθαρμένοι και οι λόγοι είναι προφανείς. Τρελό χρήμα απ' τα ιδιαίτερα. Και δε φταίει ο (μειωμένος) μισθός τους για τα ιδιαίτερα που κάνουν γιατί και παλιά που παίρνανε 1500€ πάλι φουλ στα ιδιαίτερα ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή