Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

3 συμβουλές για να κάντε detox από τα αναψυκτικά

Δεν είναι υπερβολή να μιλήσουμε για εθισμό στα αναψυκτικά, αφού κατά κύριο λόγο η ζάχαρη –ή οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες- που περιέχουν "εκπαιδεύουν” τους γευστικούς κάλυκες να αναζητούν όλο και μεγαλύτερη ποσότητα για να είναι ικανοποιημένοι.

Εάν πίνετε μεγάλη ποσότητα αναψυκτικών, για να τη μειώσετε θα πρέπει να ξεκινήσετε σταδιακά. Στην αρχή κόβετε ένα κουτάκι ή ένα ποτήρι τη μέρα για 2 εβδομάδες και μετά αναμιγνύεται τα υπόλοιπα αναψυκτικά που πίνετε τη μέρα με πολύ πάγο ή νερό μέχρι να τα αντικαταστήσετε εντελώς με νερό ή φυσικούς χυμούς.

Γιατί θέλετε το αναψυκτικό σας και πώς μπορείτε να κάνετε detox

Γιατί αναζητάτε το αναψυκτικό σας: Χρειάζεστε ενέργεια
Αν ανοίγετε ένα κουτάκι αναψυκτικό μετά το φαγητό, πιθανώς ο οργανισμός σας χρειάζεται καφεΐνη.

Συμβουλή detox: Πιείτε καφέ ή τσάι, που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που θωρακίζουν τον οργανισμό και σας προστατεύουν από πολλές ασθένειες.

Γιατί αναζητάτε το αναψυκτικό σας: Έχει πέσει χαμηλά το σάκχαρο στο αίμα σας.
Εάν είστε ευέξαπτοι, νιώθετε τρεμούλα, ζαλάδα και δυσκολεύεστε να αντιμετωπίσετε ψύχραιμα τα καθημερινά άγχη, θα μπορούσε να σημαίνει πως τα επινεφρίδιά σας χρειάζονται υποστήριξη. Ένας από τους ρόλους τους είναι να παράγουν περισσότερο σάκχαρο σε περιόδους στρες. Όταν όμως εξαντλούνται εξαιτίας της χρόνιας ενεργοποίησής τους, το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα σας θα μειωθεί και δεν θα έχετε τις απαραίτητες ορμόνες για τη διαχείρισή του.

Συμβουλή detox: Ξεκινήστε προσπαθώντας να μειώσετε το στρες στην καθημερινότητά σας. Αποφύγετε επίσης τις έντονες αυξομειώσεις του σακχάρου τρώγοντας πέντε μικρά γεύματα τη μέρα και μοιράστε την πρωτεΐνη σας σε όλη τη διάρκειά της. Όταν το σάκχαρο στο αίμα σας θα είναι σταθερό θα έχετε λιγότερη ανάγκη τη ζάχαρη ή τα τεχνητά γλυκαντικά των αναψυκτικών που σας προσφέρουν μια γρήγορη άνοδο των επιπέδων του.

Γιατί αναζητάτε το αναψυκτικό σας: (Ασυνείδητα) ταΐζετε τα βακτήρια στο σώμα σας.
Εάν υποφέρετε από χρόνια ρινίτιδα, ιγμορίτιδα, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου ή σπαστική κολίτιδα, μπορεί η επιθυμία για ένα γλυκό αναψυκτικό να προκαλείται από τους μύκητες και τα βακτήρια που έχουν πολλαπλασιαστεί στον πεπτικό σας σωλήνα.

Συμβουλή detox: Εάν παίρνετε περισσότερα προβιοτικά και μειώσετε τη ζάχαρη, θα εξουδετερώσετε τα βλαβερά βακτήρια και τους μύκητες. Στο μεταξύ, βρείτε ένα εναλλακτικό του αναψυκτικού που να σας αρέσει. Μπορείτε για παράδειγμα να αρωματίζετε το ανθρακούχο νερό σας με κομμάτια φρούτων, με κανέλα, χυμό λεμονιού ή λάιμ ή χυμό κράνμπερι.



capital

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου