Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Δολοφονία της 6χρονης Στέλλας: Τι έφταιξε,τι αποκάλυψε ο δίδυμος αδελφός

Ανατριχιαστικές είναι οι λεπτομέρειες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και αφορούν στη δολοφονία της μικρής Στέλλας.
Όπως ανάφερε ο 61χρονος πατέρας, συνταξιούχος αστυνομικός, "Για όλα φταίει η κακιά στιγμή και τα χάπια που παίρνω" λέει σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει την αποτρόπαια πράξη του.


Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι ο εξάχρονος αδελφός της Στέλλας, όταν κλήθηκε να πει αν το μοιραίο βράδυ άκουσε κάτι που να του τράβηξε το ενδιαφέρον, ανέφερε ότι δεν άκουσε τίποτα, μολονότι κάποια στιγμή ανέφερε ότι είχε κλειστά τα αυτιά του, για να μην ακούσει, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, ούτε "κιχ".

Θυμίζουμε ότι το άψυχο κορμάκι της Στέλλας εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς σε κλάδο σκουπιδιών, τον οποιο υπέδειξε ο κατηγορούμενος μετά την ομολογία του, μέσα σε τρεις μαύρες  σακούλες, κοντά στο σπίτι της οικογένειας στην Αγία Βαρβάρα.

Ο 61χρονος, ο οποίος αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας από πρόθεση και της περιύβρισης νεκρού, θα δώσει εξηγήσεις ενωπιον της δικαιοσύνης την ερχόμενη Τρίτη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος αναμένεται να επικαλεστεί, ενώπιον του ανακριτή, μειωμένο καταλογισμό λόγω της φαρμακευτικής αγωγής την οποία λαμβάνει λόγω ψυχολογικών προβλημάτων ενώ ήδη έχει καταθέσει αίτημα να εξεταστεί από νευρολόγο - ψυχίατρο καθώς, όπως λέει, έχει αυτοκτονικές τάσεις και επι σειρά ετών λαμβάνει φάρμακα .

Στην προανακριτική του απολογία ο κατηγορούμενος δηλώνει μετανιωμένος. "Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από την οικογενειά μου και την αγαπημένη μου Στελλίτσα που της έκανα αυτό το κακό. Για όλα φταίει η κακιά στιγμή και τα χάπια που παίρνω τα τελευταία τρία χρόνια περίπου. Θα σας πως όμως από την αρχή  ότι έγινε για να καταλάβετε ότι δεν έφταιγα ούτε έκανε κάτι με πρόθεση" αναφέρει μιλώντας στους αστυνομικούς.

Ο 61χρονος μιλά για τη σχέση του με την δεύτερη σύζυγο του και μητέρα της 6χρονης υποστηρίζοντας πως εκείνη τον πίεζε να παντρεύουν και να κάνουν παιδιά. "Εγώ να σας πω την αλήθεια δεν ήθελα γιατί ήμουν πολύ μεγάλος για να γίνω και παλι πατέρας (σ.σ. έχει δυο παιδιά από τον πρώτο του γάμο ) εκείνη όμως επέμενε και τελικά με εξωσωματική αποκτήσαμε τα δυο μας παιδιά".

Ο κατηγορούμενος υπογραμμίζει οτι η μικρή γεννήθηκε με πρόβλημα υγείας. "Εξ αιτίας του προβλήματος της Στέλλας έπεσα σε κατάθλιψη με αποτέλεσμα εδώ και τρία χρόνια να παίρνω φαρμακευτική αγωγή. Με το που γεννήθηκαν τα παιδιά εγώ και η γυναίκα μου κάναμε ένα τεράστιο λάθος. Το λάθος μας ήταν ότι εγώ ασχολούμην αποκλειστικά με τον Μάριο και η γυναίκα μου με την Στέλλα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να θέλει μόνο τη μαμά της και απέναντι μου να είναι επιθετική " υποστηρίζει.

"Άρχισε να με χτυπάει με τα χέρια της στην κοιλιά"

Ο κατηγορούμενος απολογούμενος αναφέρεται στην επέμβαση που υποβλήθηκε η σύζυγος του. η οποία την κράτησε μακριά τους το μοιραίο βράδυ και στην επιστροφή του στο σπίτι με τα παιδιά.

"Εκείνο το βράδυ μόλις φτάσαμε σπίτι είπα στη Στέλλα ότι πρέπει να την κάνω μπάνιο. Πήρα τα χάπια μου και ήπια ποτήρι κρασί" λέει και περιγράφει πως η μικρή δεν ήθελε να κάνει μπάνιο. "Ήταν τελείως αρνητική" ισχυρίζεται και συμπληρώνει "Παρακάλεσα πάλι την Στέλλα να την κάνω μπάνιο. Εκείνη εξακολουθούσε να μην θέλει, γιατί ήθελε τη μαμά της. Άρχισε να με χτυπάει με τα χέρια της στην κοιλιά. Όπως με χτυπούσε και το κεφάλι της βρισκόταν στο ύψος του στήθους μου, την έσφιξα με το δεξί μου χέρι για να σταματήσει να με χτυπάει, μέχρι που κατάλαβα ότι είχε χάσει τις αισθήσεις της. Άνοιξα το χέρι μου που την έσφιγγα και η Στέλλα έπεσε στο πάτωμα. Είδα ότι δεν ανέπνεε και κατάλαβα ότι κάτι κακό είχε γίνει. Τα έχασα, τρομοκρατήθηκα και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να βγάλω τη Στέλλα έξω από το σπίτι. Πήγα στο αποθηκάκι και πήρα τρεις μαύρες σακουλες σκουπιδιών.

Όπως ήταν πεσμένη στο πάτωμα έβαλα τη Στέλλα σε μία από αυτές τις σακούλες ξεκινώντας από το κεφάλι της και καταλήγοντας στα πόδια. Θέλω να σας πω δηλαδή ότι η σακούλα έκλεινε στα πόδια της (...) Μετά σκέφτηκα να σκηνοθετήσω το χώρο για να φαίνεται ότι κάποιος έκανε ληστεία. Άνοιξα κάποια συρτάρια και κάποιες ντουλάπες στην κρεβατοκάμαρα και αφαίρεσα από την μπιζουτιέρα της γυναίκας μου διάφορα κοσμήματα...Τα συρτάρια και τις ντουλάπες για να μην αφήσω τα δακτυλικά μου αποτυπώματα, τα άνοιξα με μια φανέλα που κρατούσα στα χέρια μου. Ξέχασα να σας πω ότι στις σακούλες σκουπιδιών που έβαλα την Στέλλα, έβαλα και μία κόκκινη κουβερτούλα που πήρα από το κρεβάτι της, μη ρωτάτε γιατί, δεν ξέρω να σας απαντήσω.

Τις σακούλες με την Στέλλα τις κρατούσα με τα δυο μου χέρια στην αγκαλιά μου...Κατέβηκα στο δρόμο και με τα πόδια πήγα σε έναν κάδο και εκεί μέσα άφησα την Στέλλα. Σε έναν άλλο κάδο εκεί κοντά πέταξα και τα κοσμήματα της γυναίκας μου (...) Γύρισα στο σπίτι και άνοιξα την πόρτα του διαμερίσματος μας , αλλά οταν μπήκα , τα κλειδιά τα άφησα στην κλειδαριά από την έξω μεριά. Αυτό το έκανα για να ισχυριστώ το πρωί στους αστυνομικούς ότι επειδή ήμουν αφηρημένος ξέχασα τα κλειδιά, κάποιοι μπήκαν μεσα, με λήστεψαν και φεύγοντας πήραν και τη Στέλλα. Αφού άφησα τα κλειδιά πήγα στο κρεβάτι μου, όπου λόγω του κρασιού και των χαπιών που είχα πάρει με πήρε ο ύπνος.

Το πρωί στις 7 παρά τέταρτο ξύπνησα με το ξυπνητήρι που είχα βάλει στο κινητό μου . Μόλις ξύπνησα πήρα τηλέφωνο το ΑΤ Αγίας Βαρβάρας και είπα ότι κάποιοι άγνωστοι μπήκαν στο σπίτι μου, με είχαν ληστέψει και μου είχαν πάρει και την κόρη μου".

Όπως περιγράφει ο κατηγορούμενος, ένας αστυνομικός με τον οποίο υπηρετούσε μαζι του πριν συνταξιοδοτηθεί έφτασε μέσα σε λίγα λεπτά στο σπιτι του. "Είπα σε αυτόν την ιστορία που ειχα φτιάξει στο μυαλό μου, πήγα το γιο μου στο σχολείο και ξαναγύρισα σπίτι όπου με περίμενε ο αστυνομικός (...) Ζητάω συγγνώμη για ακόμη μια φορά γαι το καλό που έκανα έγινε όμως κατά λάθος. Ποτέ δεν θα έκανα κακό στο ίδιο μου το παιδί. Έχω μετανιώσει και ζητάω συγγνώμη για αυτό που έγινε".

Μέσα σε τρεις μαύρες σακούλες

Ο αστυνομικός που βρήκε το πτώμα του παιδιού αναφέρει στην καταθεση του: "Πήγαμε στο σημείο που μας υπέδειξε ο κατηγορούμενος και βρήκαμε εντός κάδου απορριμάτων μία μεγάλη μαύρη πλαστική σακούλα. Αφού ανοίξαμε αυτή τη σακούλα βρήκαμε μέσα της μία κόκκινη κουβέρτα και άλλη μία ίδια σακούλα δεμένη. Αφού ανοίξαμε αυτή τη σακούλα, είδαμε μέσα άλλη μία ίδια σακούλα δεμένη, την οποία ανοίξαμε και είδαμε το πτώμα της εξάχρονης".

Στην έκθεση αυτοψίας και κατασχέσεως που συμπεριλαμβάνεται στη δικογραφία αναφέρεται ότι το πτώμα της ανήλικης ήταν "κανονικά ενδεδυμένο με παντελόνι ροζ χρώματος, μακρυμάνικη μπλούζα κίτρινου χρώματος και φανέλα λευκού χρώματος, καθώς επίσης και κάλτσες γκρι-ροζ χρώματος. Επίσης φορούσε πάνα λευκού χρώματος, ενώ στα μαλλιά φορούσε λαστιχάκι ροζ χρώματος. Στα άνω και κάτω χείλη του πτώματος παρατηρήθηκαν εκχυμώσεις."

Από την πλευρά του ο ιατροδικαστής ,στην καταθεσή  του, περιγράφει τα ευρήματα του: "Κατά την αυτοψία και την κλινική εξέταση που διενήργησα εξωτερικά στο πτώμα διαπίστωσα ότι έφερε θλαστικές εκχυμώσεις στο άνω και κάτω χείλος του στόματος. Στον πατέρα διαπιςτώθηκε κατά την εξωτερική κλινική του εξέταση μία μικρή γραμμοειδής εσχαροποιημένη εκδορά στην πρόσθια επιφάνεια της αριστεράς πυχαιοκαρπικής άρθρωσηςκαι δύο μικρές εκδορές στρογγυλού σχήματος στη ραχιαία επιφάνεια της αριστερής χειρός."

Λίγες ώρες πριν ο 61χρονος ομολογήσει το αποτρόπαιο έγκλημα του, η σύζυγος του και μητέρα της εξάχρονης δήλωνε στην αστυνομία ότι επιθυμεί την ποινική δίωξη των άγνωστων δραστών. Ειχε μόλις ενημερωθεί από το σύζυγο της ότι η μικρή αγνοείται. "Έχω σοκαριστεί και δεν ξέρω τον λόγο που πήρανε την κόρη μου. Δεν θεωρώ ότι ο σύζυγός μου έχει σχέση με αυτό" αναφέρει στην καταθεση της.

Η συγκλονιστική μαρτυρία του αδερφού της Στέλλας

Μιλώντας στην ψυχολόγο της αστυνομίας , η οποία συμπεριλαμβάνεται στη δικογραφία , ο εξάχρονος  εμφανίζεται ενημερωμένος από τον ίδιο του τον πατέρα  για το τι είχε συμβεί στην αδελφή του. "Ο μικρός μου είπε ότι είμαστε στην Αστυνομία και ότι οι αστυνομικοί ψάχνουν την αδελφή του, την οποία είχαν κλέψει από το σπίτι τους το βράδυ... Μου είπε ότι μπήκαν κλέφτες, κλέψανε την αδελφή του, τα χαρτιά της που ήταν από τους γιατρούς, καθώς και κάτι χρυσαφικά. Πρόσθεσε επίσης ότι αυτό συνέβη επειδή όπως ενημερώθηκε από τον πατέρα του ο τελευταίος είχε αφήσει τη νύχτα κατά λάθος τα κλειδιά του έξω από την πόρτα (...)" αναφέρει στην κατάθεση της η αστυνομικός . Οταν το παιδί κλήθηκε να πει αν το μοιραίο βράδυ άκουσε κάτι που να του τράβηξε το ενδιαφέρον "Ο μικρός ήταν απόλυτος, ότι δεν άκουσε τίποτα, μολονότι κάποια στιγμή ανέφερε ότι είχε κλειστά τα αυτιά του, για να μην ακούσει, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, ούτε "κιχ". Όταν προσπάθησα να κατανοήσω τι εννοούσε ήταν μάλλον απρόθυμος να μου δώσει περισσότερες  επεξηγήσεις (...) " υπογραμμίζει η ψυχολόγος της αστυνομίας και συνεχίζει : "Τον ρώτησα, αν θα μπορούσε ο μπαμπάς του να έχει ακούσει κάτι και μου απάντησε πως αυτό δεν θα μπορούσε να έχει συμβεί, επειδή φοράει πάντοτε τόσο τη νύχτα όσο και κάποιες ώρες της ημέρας ωτοασπίδες, γιατί τον ενοχλούν οι θόρυβοι...".

Το παιδί είπε πως αν και μοιράζεται το ίδιο δωμάτιο με την αδελφή του,σχεδόν πάντα , όπως και το συγκεκριμένο βράδυ, " έμενε στο καθιστικό ξαπλωμένος και καλυμμένος με μια κουβέρτα στον καναπέ , όπου και παρακολουθούσε τηλεόραση ως αργά , ενώ οι πατέρας του και η Στέλλα κοιμόντουσαν ήδη στα κρεβάτια τους". Μάλιστα, το παιδί εμφανίζεται  να υποστήριζει ότι " ο πατέρας του κοιμάται  πιο πολύ από όλα τα μέλη της οικογένειας ενω δυσκολεύεται να ξυπνήσει το πρωί και κοιμάται μεχρι αργά ".

Η ψυχολόγος της αστυνομίας επικέντρωσε το ενδιαφέρον της σε τυχόν τελετουργίες , συνήθειες που ακολουθούσαν τα παιδιά πριν από τον ύπνο τους.

"Μου είπε ότι το βράδυ φορούν πυτζάμες και πως με αυτές τις πυτζάμες και μη την κουβέρτα που σκεπάζεται η Στέλλα την έκλεψαν (...) Μου είπε ότι η Στέλλα γενικά δεν θέλει να κάνει μπάνιο , δεν της αρέσει και ετσι δεν έκανε και εκείνο το βράδυ" καταθέτει η ψυχολόγος στην καταθεσή της υπογραμμίζοντας πως μίλησε με το παιδί για τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια:

"Μου είπε ότι του αρέσει να τον αγκαλιάζουν και να τον φιλούν, αλλά αυτό το κάνει μόνο η μαμά, γιατί στον μπαμπά δεν αρέσουν γενικά τα χάδια, τα φιλιά και οι αγκαλιές. Πρόσθεσε επίσης, ότι ο μπαμπάς δεν γελάει και πως θυμώνει αρκετά πιο εύκολα από τη μαμά, με την οποία προτιμά και ο ίδιος να μιλάει περισσότερο..." Επιπλέον , ο εξάχρονος φέρεται να ανέφερε  ότι η αδελφή του είναι πολύ δεμένη με τη μητέρα τους και " ο ίδιος εξέφρασε τόσο την αγάπη του, όσο και την αγωνία του για το τι μπορεί να  συμβαίνει στην αδελφή του".





news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου