Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

30 συμβουλές ζωής από γυναίκες άνω των 100 ετών

Γυναίκες που πάτησαν τα 100 μας δίνουν τις 30 πολύτιμες συμβουλές τους...

1. Όταν έφτασα τα 100, πήγα μπροστά από τον καθρέφτη και ευχαρίστησα το Θεό που ήμουν ακόμη εδώ. Έκτοτε τον ευχαριστώ κάθε μέρα. Μου έδωσε μια μεγάλη και καλή ζωή και δεν έχω τίποτα να παραπονεθώ. Πρέπει να έχουμε το Θεό στη ζωή μας. Χωρίς Αυτόν, δεν έχουμε τίποτα.

2. Αναγκάζω τον εαυτό μου να βγαίνει έξω σε καθημερινή βάση, ακόμη κι αν είναι μόνο για μια βόλτα με τα πόδια γύρω από το τετράγωνο. Το κλειδί για να μένεις νέος είναι να είσαι συνέχεια σε κίνηση.

3. Επενδύστε σε ποιοτικά κομμάτια, δεν βγαίνουν ποτέ εκτός μόδας.

4. Μην κοιτάς το ημερολόγιο, γιόρταζε την κάθε μέρα.

5. Ντύνομαι κομψά κάθε μέρα και δεν έχω φορέσει ποτέ τζιν.

6. Προχώρα και μην τα παρατάς ποτέ.

7. Να είσαι συνέχεια σε εγρήγορση.

8. Πίνω νερό βρύσης.

9. Να παίρνεις τα πράγματα με ηρεμία, να διασκεδάζεις τη ζωή, ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Να κοιμάσαι καλά. Κέρνα τον εαυτό σου ένα Bailey’s πριν κοιμηθείς αν είσαι κρυωμένη -θα ξυπνήσεις και θα είσαι καλά την επόμενη μέρα.

10. Δεν έχω πιει ποτέ, δεν έχω καπνίσει, ούτε έχω κάνει χρήση ναρκωτικών. Και δεν αφήνω τίποτα να με στεναχωρήσει, ειδικά η κίνηση στους δρόμους.

11. Δεν μου αρέσει το άγχος. Δεν αντέχω τους καβγάδες. Αν κάποιος είναι ιδιότροπος, τον εγκαταλείπω. Μου αρέσει να έχω γύρω μου θετικούς ανθρώπους, άτομα που σε ανεβάζουν.

12. Να ασκείσαι κάθε πρωί. Εγώ δεν φεύγω ποτέ από το υπνοδωμάτιο μου αν δεν έχω κάνει τις ασκήσεις μου.

13. Να είσαι ειλικρινής. Σπανίως έχω πει ψέματα. Όταν είσαι ειλικρινής με τους ανθρώπους, αυτό γυρίζει πίσω σε σένα. Είναι πολύ δύσκολο να ζεις με ένα ψέμα. Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον στρες στη ζωή μας.

14. Κράτα το μυαλό σου ανοιχτό και τα πράγματα θα σου φαίνονται λιγότερο παράξενα.

15. Να είσαι καλός ακροατής. Κάτι θα μάθεις από τον άνθρωπο που έχεις απέναντι σου. Πάντα παίρνεις περισσότερα ακούγοντας, πάρα μιλώντας.

16. Πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις. Αν βρεις μια δουλειά που την αγαπάς, δεν θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου.

17. Να παίρνεις υπνάκους στη διάρκεια της μέρας.

18. Έχεις μια οικογένεια, μείνε δεμένη μαζί της.

19. Προσπαθώ να βρίσκω το χρόνο για να εκτιμώ τα μικρότερα πράγματα που κάνουν αυτή τη ζωή όμορφη. Όταν το κάνω αυτό, ο καιρός περνάει πιο αργά.

20. Το γέλιο μας κρατάει υγιείς. Μπορείς να επιβιώσεις από οτιδήποτε αν μάθεις ν’ αντιμετωπίζεις τα πάντα με χιούμορ. Όταν γελάς δε νιώθεις εκνευρισμό, λύπη, θυμό.

21. Να κοιτάς τη δουλειά σου και να μην τρως έτοιμα φαγητά. Συμπεριφέρσου στον καθένα όπως θα ήθελες να σου συμπεριφέρονται, δούλεψε σκληρά και αγάπα ό,τι κάνεις.

22. Να έχεις όρεξη, πολλούς και καλούς φίλους και να μένεις διαρκώς απασχολημένη.

23. Να έχεις συνέχεια να κάνεις κάτι και να δοκιμάζεις πράγματα για πρώτη φορά.

24. Να είσαι καλή, να μην παραπονιέσαι, να δουλεύεις πολύ και να προχωράς και να περνάς καλά.

25. Είχα έναν υπέροχο γάμο για 61 χρόνια, ήμουν γεμάτη ενέργεια και χόρευα όλη μου τη ζωή. Αλλά παρόλα αυτά θεωρώ πως η ζωή μου είναι στα χέρια του Θεού.

26. Κάνε ό,τι πρέπει να κάνεις. Μην το αναλύεις, απλά κάντο.

27. Μην ανησυχείς, μη ζητάς πολλά και να είσαι χαρούμενη με όσα έχεις. Να είσαι πρόθυμη να μοιραστείς τα πάντα με τους φίλους σου και αυτούς που έχουν σταθεί πιο άτυχοι από σένα.

28. Προσπάθησε να καταλάβεις τι σόι άνθρωπος είσαι και αποδέξου τον εαυτό σου. Άμα θες να βελτιωθείς, κάντο. Κράτα το βλέμμα σου καρφωμένο στ’ αστέρια και προσπάθησε να πετύχεις όσα έχεις βάλει στόχο.

29. Κράτα τον εαυτό σου σε εγρήγορση, ενεργό και μορφωμένο.

30. Μια σχέση είναι πολύ διαφορετική από ένα γάμο γιατί μπορείς να τη σπάσεις ανά πάσα στιγμή.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου