Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

Σάκης Ρουβάς: "Το μεγάλο σοκ ήταν όταν αντιλήφθηκα ότι έχω πρόβλημα"

Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, ο Σάκης Ρουβάς μιλά για την καριέρα του, την οικογένειά του, τις δύσκολες στιγμές και καταστάσεις που έζησε κατά το παρελθόν αλλά και για τα σχέδιά του για το μέλλον. Ο δημοφιλής τραγουδιστής τονίζει -μεταξύ άλλων- ότι ένας πνευματικός ήταν αυτός που τον βοήθησε να πάρει σωστές αποφάσεις στη ζωή του και να βρει την ευτυχία, όταν στα 29 του χρόνια παρά το γεγονός ότι είχε αποκτήσει τα πάντα, ένιωθε άδειος…
Τέλος, εξομολογείται πόσο σημαντική και πολύτιμη είναι η παρουσία της Κάτιας Ζυγούλη στη ζωή του, ενώ αποκαλύπτει αν οι δυο τους σκοπεύουν να κάνουν και πέμπτο παιδί...


«Η Κάτια είναι καθοριστική στη ζωή μου. Είναι η σύντροφός μου εδώ και 15 χρόνια. Μοιραζόμαστε την ίδια ενέργεια, τις ίδιες εμπειρίες. Την εμπιστεύομαι ακόμη και στα επαγγελματικά θέματα καθώς έχει σπουδαία διαίσθηση και υψηλή ενσυναίσθηση.

Κάποτε προβληματιζόμασταν για το αν πρέπει να είμαι σε σχέση ή όχι, μήπως και χαλάσει η εικόνα. Πεπαλαιωμένες αντιλήψεις, ξεπερασμένα πράγματα. Ο κόσμος έχει αλλάξει. Περνώντας μέσα από ψυχικές διαδικασίες και αναλύοντας τον εαυτό μου ήρθα πιο κοντά στην ουσία των πραγμάτων αφήνοντας πίσω μου πια το φαίνεσθαι. Στη γέννηση του πρώτου μου παιδιού, της Αναστασίας, ήμουν συνεχώς στο μαιευτήριο, ήταν σαν να ζούσα σε κατάσταση νιρβάνας.

Και επειδή χρησιμοποιείς τη λέξη «σταρ», να σου πω ότι στα παιδιά μου είμαι μπαμπάς με όλη τη σημασία της λέξης. Τους έχω κάνει το πρώτο μπάνιο της ζωής τους, τους έχω αλλάξει πάνες, τα πηγαίνω σε παιδικά πάρτυ, συμβάλλω μαζί με την Κάτια στο να γαλουχηθούν σωστά και με αρχές. Επιθυμούμε τα παιδιά μας να σέβονται τους άλλους ανθρώπους και να μη νιώθουν ότι μεγαλώνουν σε ένα σπίτι διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Μας ρωτούν συχνά αν σκοπεύουμε να κάνουμε ένα ακόμη παιδί. Το θέμα των παιδιών έχει κλείσει για εμάς. Είμαστε πλέον μια πλήρης οικογένεια». Ενώ αναφέρθηκε και σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής του που δεχόταν «πυρά» από παντού».


«Το μεγάλο σοκ ήταν όταν αντιλήφθηκα ότι έχω πρόβλημα. Είχα όλα αυτά που ήθελα, αλλά δεν ήμουν ευτυχισμένος. Σε ηλικία 29 ετών είχα κερδίσει όσα είχα ονειρευτεί , αλλά ένιωθα ταυτόχρονα άδειος. Δεν καταλάβαινα τι ακριβώς μου συμβαίνει. Η πρώτη βοήθεια ήρθε από έναν πνευματικό.


Ήταν ένας σπουδαίος ασκητής που μου έδειξε τον δρόμο. Με τον πνευματικό και μέσα από εσωτερική αναζήτηση, άνοιξα ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή μου, αυτό της πιο συνειδητής εξέλιξης. Όταν είπα το «αξίζω», λέξη-κλειδί, σήμαινε ότι άρχισα να γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου και αναγνώρισα ότι διαθέτω εσωτερική δύναμη. Ήταν η περίοδος όπου μια νέα πόρτα άνοιξε για μένα και με οδήγησε σε άλλα, καινούργια πράγματα» δήλωσε μεταξύ άλλων στο περιοδικό Galla.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου