Ζητούν η ΔΕΗ ΑΕ, να ξεκινήσει τις αποκαταστάσεις εδαφών στα ορυχεία, περιγράφοντας την πολύ δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι ίδιοι κ οι οικογένειές τους χωρίς κανένα πλέον μεροκάματο, με τα έξοδα να παραμένουν δυσβάσταχα. Την ερχόμενη βδομάδα σύμφωνα με τον κ. Αλέξανδρο Σαρηγιαννίδη που εκπροσωπεί τους αυτοκινητιστές, θα υπάρξει συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργο Κασαπίδη ο οποιός θα μεταβεί στην Αθήνα μεταφέροντας τα αιτήματα στην ηγεσία της ΔΕΗ κ στο αρμόδιο Υπουργείο. Ωστόσο με τους ιδιοκτήτες Δημόσιας χρήσης συναντήθηκαν και οι επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης Θόδωρος Καρυπίδης και Γεωργία Ζιμπηλιάδου. Η διαμαρτυρία θα ενταθεί εφ όσον υπάρξει στασιμότητα και κάποια αρνητική εξέλιξη.
ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου