Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Εκπτώσεις μέχρι και 70% υπόσχονται τα εμπορικά καταστήματα

Ξεκίνησαν και θα διαρκέσουν μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα όλης της χώρας.

 Σε μια δύσκολη συγκηρία για τον εμπορικό κόσμο και σε επίπεδο νομού, οι έμποροι σε Κοζάνη και Πτολεμαΐδα προσδοκούν να κάνουν μέσα στις εκπτώσεις τον τζίρο που δεν έκαναν όλο το προηγούμενο διάστημα.

 Οι προσδοκίες είναι μεγάλες, αφού η απειλή του «λουκέτου» κρέμεται πάνω από πολλές δεκάδες εμπόρους σε όλο το Νομό, που έχουν δει τον τζίρο τους να κατρακυλά και την εμπορική κίνηση, μέσα στην περίοδο των εορτών, να πέφτει κάτω και από το 30%.

Για να αντισταθμίσουν την άσχημη αυτή εικόνα των άδειων καταστημάτων, οι έμποροι υπόσχονται γενναίες εκπτώσεις που θα φτάσουν και το 60 ή ακόμη και το 70%.
 Συμβουλεύουν τον κόσμο μάλιστα, να επιλέξει την τοπική αγορά για τις όποιες αγορές του.
 Χαρακτηριστική της δυσμενούς κατάστασης που επικρατεί, είναι η προτροπή του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας Ματθαίου Καλαϊτζόπουλου, ώστε «ο ίδιος ο κόσμος να βάλει φρένο στα λουκέτα»

 Ο κ. Καλαϊτζόπουλος δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι: «Τα καταστήματα δεν δούλεψαν όσο θα έπρεπε και η πτώση του τζίρου ήταν πολύ μεγάλη, ξεπέρασε το 30%. Οι έμποροι πλέον έχουν εναποθέσει όλες τις ελπίδες τους στην περίοδο αυτή, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες και τις υποχρεώσεις που έχουμε».
 Ο ίδιος, εξέφρασε την εκτίμηση ότι οι εκπτώσεις θα είναι πολύ μεγάλες και θα φτάσουν το 60-70% και σε ορισμένες περιπτώσεις θα είναι και κάτω του κόστους, γιατί η ανάγκη για ρευστότητα είναι πολύ μεγάλη. «Εμείς σαν σύλλογος συμβουλεύουμε τον κόσμο να κάνει την έρευνα αγοράς του, να πάρει τα είδη και τα πράγματα που πραγματικά χρειάζεται». Εκτίμησε πως ο κόσμος θα επιλέξει και θα στηρίξει τους δικούς μας, τοπικούς, εμπόρους, ώστε να δυναμώσει την αγορά και να βάλει ο κόσμος ο ίδιος φρένο στα «λουκέτα».
 Παράλληλα, δεν παρέλειψε να εκφραστεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο κατά της αύξησης του ηλεκτρικού ρεύματος, που επιρεάζει σημαντικότατα (και) τους εμπόρους, αυξάνοντας τα πάγια έξοδα.
Στο ίδιο κλίμα και το κάλεσμα – έκκληση που απηύθυνε στους ιδιοκτήτες ακινήτων, λέγοντας πως κάποιοι έχουν ανταποκριθεί στις συνεχιζόμενες εκκλήσεις των Εμπορικών Συλλόγου, αρκετοί όμως όχι, με αποτέλεσμα να δημιουργείται πλέον πρόβλημα επιβίωσης στα καταστήματα.

 ΚΕΠΚΑ: Προσοχή στις βιτρίνες και στις «διπλές τιμές»!

 Όπως επισημαίνει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), σε οδηγίες του, προς τον κόσμο:

 Οι βιτρίνες των καταστημάτων δεν πρέπει να αλλάξουν, ώστε να είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις και σωστή επιλογή ειδών και τιμών. 


Η αλλαγή της βιτρίνας, λόγω εκπτώσεων πρέπει να μας προβληματίζει, ως Καταναλωτές, διότι, πιθανότατα, έχουν τοποθετηθεί υποβαθμισμένα προϊόντα, ή έχουν αλλάξει οι θέσεις των εμπορευμάτων, ώστε να μην έχουμε σημεία αναφοράς, για σύγκριση τιμών. Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική. Δηλαδή, κάθε είδος πρέπει να "φέρει" δύο τιμές ή την τιμή, που ίσχυε, πριν την έκπτωση και, στο ίδιο καρτελάκι, το ποσοστό της έκπτωσης. Στο σημείο αυτό, όμως, χρειάζεται προσοχή. Το ποσοστό της έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται, στο καρτελάκι κάθε προϊόντος και όχι σαν συνολικό ποσοστό, στις βιτρίνες των καταστημάτων.

prlogos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου