Ξεκίνησαν τα έργα αποξήλωσης της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμυνταίου και Κοζάνης προκειμένου η ΔΕΗ να εξορύξει τον λιγνίτη για να τον χρησιμοποίηση για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Όπως μας ενημέρωσε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος η σύνδεση της σιδηροδρομική γραμμής μεταξύ Αμυνταίου και Κοζάνης θα πραγματοποιηθεί με νέα παρακαμπτήρια σιδηροδρομική γραμμή έτσι ώστε οι δυο πόλεις να μην αποκοπούν σιδηροδρομικά.
Τέλος εποχής για γραμμές και κτήρια
Σιδηροδρομικές γραμμές και κτήρια που έγραψαν την δική τους ιστορία σε λίγο θα αποτελούν παρελθόν και μόνο κάποιες αναφορές των μεγαλυτέρων θα επαναφέρουν στην μνήμη μας την ύπαρξη τους. Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που αναρτούν σήμερα τα «Σ.Ν» είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσουν ανάμικτα συναισθήματα τόσο σε εκείνους τους σιδηροδρομικούς που εργάστηκαν σε αυτό το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής όσο και σε εκείνους που ταξίδεψαν στο τμήμα αυτό.
Η ιστορία της γραμμής
Τον Ιανουάριο του 1951 ξεκίνησε η επέκταση της γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, μεταξύ Αμυνταίου-Κομάνου-Κοζάνης, προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή η εκμετάλλευση του λιγνίτη στην ευρύτερης περιοχή της Πτολεμαΐδας, καθώς και την μεταφορά των διαφόρων μεταλλευμάτων της περιοχής. Η γραμμή μήκους 59 χλμ. περατώθηκε το Δεκέμβριο του 1954 και ήταν μέρος του τμήματος της γραμμής Καλαμπάκας-Κοζάνης-Αμυνταίου, που άρχισε το 1926 και προχώρησε προς το μέρος της Καλαμπάκας όπου στρώθηκε γραμμή σε μήκος 17 χλμ. αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκε.
Να σημειώσουμε για την ιστορία ότι εδώ και τρία χρόνια δεν πραγματοποιούνταν επιβατικά δρομολόγια τρένων στο τμήμα αυτό της γραμμής αλλά μονό εμπορικά για την μεταφορά κυρίως καυσίμων για τις ανάγκες της ΔΕΗ.
sidirodromikanea
Τέλος εποχής για γραμμές και κτήρια
Σιδηροδρομικές γραμμές και κτήρια που έγραψαν την δική τους ιστορία σε λίγο θα αποτελούν παρελθόν και μόνο κάποιες αναφορές των μεγαλυτέρων θα επαναφέρουν στην μνήμη μας την ύπαρξη τους. Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που αναρτούν σήμερα τα «Σ.Ν» είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσουν ανάμικτα συναισθήματα τόσο σε εκείνους τους σιδηροδρομικούς που εργάστηκαν σε αυτό το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής όσο και σε εκείνους που ταξίδεψαν στο τμήμα αυτό.
Η ιστορία της γραμμής
Τον Ιανουάριο του 1951 ξεκίνησε η επέκταση της γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, μεταξύ Αμυνταίου-Κομάνου-Κοζάνης, προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή η εκμετάλλευση του λιγνίτη στην ευρύτερης περιοχή της Πτολεμαΐδας, καθώς και την μεταφορά των διαφόρων μεταλλευμάτων της περιοχής. Η γραμμή μήκους 59 χλμ. περατώθηκε το Δεκέμβριο του 1954 και ήταν μέρος του τμήματος της γραμμής Καλαμπάκας-Κοζάνης-Αμυνταίου, που άρχισε το 1926 και προχώρησε προς το μέρος της Καλαμπάκας όπου στρώθηκε γραμμή σε μήκος 17 χλμ. αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκε.
Να σημειώσουμε για την ιστορία ότι εδώ και τρία χρόνια δεν πραγματοποιούνταν επιβατικά δρομολόγια τρένων στο τμήμα αυτό της γραμμής αλλά μονό εμπορικά για την μεταφορά κυρίως καυσίμων για τις ανάγκες της ΔΕΗ.
Δείτε τις εικόνες που σε λίγο δεν θα υπάρχουν...
sidirodromikanea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου