Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Οι 4 συμβουλές για μακιγιάζ το καλοκαίρι

Το μακιγιάζ το καλοκαίρι έχει τον εξής ένα κανόνα: φυσική ομορφιά!
 Η αλήθεια είναι ότι λατρεύω το μακιγιάζ, απλά τις μέρες που η θερμοκρασία ανεβαίνει κατακόρυφα θέλει άλλη προσέγγιση.



Οι 4 συμβουλές για μακιγιάζ το καλοκαίρι από τη Σοφία Μάργαρη

- Αντί για το κλασικό φον ντε τεν, φοράω ένα αντηλιακό με υψηλό SPF και χρώμα για να καλύψω τυχόν ατέλειες, σπυράκια και λεπτές γραμμές.

- Στη συνέχεια τονίζω τις βλεφαρίδες μου με μια αδιάβροχη μάσκαρα και τα χείλη μου με ένα ζωηρό κραγιόν.

- Oλοκληρώνω το μακιγιάζ μου με μια πούδρα τερακότα την οποία θα απλώσω στα σημεία που βλέπει ο ήλιος αλλά και στο ντεκολτέ.

-Πολύ συχνά συνδυάζω το χρώμα στα χείλη αλλά και στα νύχια με το μαγιό μου.

Αυτό είναι!

Με 4+1 προϊόντα έχω στο νεσεσέρ μου όλα όσα χρειάζομαι για το μακιγιάζ το καλοκαίρι στις διακοπές.



Shape.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου