και υπηρεσιακών παραγόντων.
Όπως τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ Κοζάνης ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης, με τη συγκεκριμένη επιλογή θα αποφευχθεί το πέρασμα του αυτοκινητόδρομου μέσα από τα ορυχεία Βεύης, ενώ θα είναι μικρότερου κόστους από την αρχική χάραξη.
«Παρότι η νέα χάραξη θα είναι κατά 4 χιλιόμετρα ποιο μεγάλη το κόστος θα ελαχιστοποιηθεί σε σχέση με την προηγούμενη, καθώς θα αποφευχθεί η γέφυρα των 600 μέτρων», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνούδης, ο οποίος πρόσθεσε ότι η νέα χάραξη θα είναι ποιο ομαλή.
Σύμφωνα με το αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας, Στέφανο Μπίρο «η χάραξη αυτή είναι η βέλτιστη», ενώ σε ότι αφορά τη χρηματοδότηση των μελετών και της κατασκευής θα γίνει μέσω του Ειδικού Αναπτυξιακού Πόρου Δυτικής Μακεδονίας, αλλά και του Υπουργείου Υποδομών.
Σε ότι αφορά τη βελτίωση του υπάρχοντος τμήματος Πτολεμαϊδα-Ξυνό Νερό αποφασίστηκε, όπως ανέφερε ο κ. Μπίρος να χρηματοδοτηθεί η μελέτη-κατασκευή από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας με το ποσό των 80 εκατομμυρίων ευρώ, ώστε όπως ανέφερε να έχουμε στα τέλη του 2020 τον ανάδοχο. Όπως επισήμανε η χάραξη θα είναι η υπάρχουσα, ενώ θα προβλέπεται η δημιουργία σύγχρονου Κόμβου στο τμήμα που συναντά την Εθνική Οδό Φλώρινας-Έδεσσας, στην περιοχή του Φιλώτα.
ert Κοζάνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου