Η τσέπη των καταναλωτών αδειάζει και οι εταιρείες «φαντάσματα» κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ, αφού ο καταναλωτής μπορεί να χρεωθεί από τέσσερα έως και 10 ευρώ.
Η Νότα Κωνσταντίνου είναι μια από τους χιλιάδες συμπολίτες μας που έχει πέσει θύμα απάτης μέσω SMS. Είδε το λογαριασμό του τηλεφώνου της να φουσκώνει χωρίς η ίδια να έχει στείλει ποτέ μήνυμα σε πενταψηφιους αριθμούς.
«Μου χρέωσαν λεφτά χωρίς να έχω πάρει τίποτα. Μου είπαν ότι είναι από πενταψήφια», ανέφερε μιλώντας στο Open TV.
Η κυρία Κωνσταντίνου δεν είναι η μόνη που έπεσε θύμα απάτης. Τον τελευταίο καιρό οι καταγγελίες για εξαπάτηση καταναλωτών μέσω μηνυμάτων ή τηλεφωνημάτων πέφτουν… βροχή.
«Σου λένε ότι εάν θέλεις να κερδίσεις πολλά δώρα πρέπει να συμμετάσχεις σε ένα παιχνίδι. Για να παίξεις θα πρέπει να πας σε μία ιστοσελίδα όπου εκεί θα δηλώσεις τα στοιχεία σου, το κινητό σου τηλέφωνο κλπ. Μέσα από εκεί θα αρχίσει επικοινωνία με την εταιρεία. Στη συνέχεια η εταιρεία θα σου στείλει κάποιους κωδικούς για να μπορείς να παίξεις σε αυτό το παιχνίδι. Όταν έρχονται οι κωδικοί αρχίζουν οι χρεώσεις», δήλωσε στο Open TV ο πρόεδρος του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας, Μανώλης Σφακιανάκης.
Ακόμη και τα μηνύματα που στέλνουν οι εταιρείες φαντάσματα με τα οποία ενημερώνουν ότι μπορείς να απενεργοποιήσεις τη συγκεκριμένη υπηρεσία χρεώνονται.
Αυτό που πρέπει να κάνει ο καταναλωτής, σε περίπτωση που διαπιστώσει περίεργες χρεώσεις, είναι να ενημερώσει άμεσα τον Συνήγορο του Καταναλωτή και την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με την οποία συνεργάζεται, ότι έχει πέσει θύμα απάτης.
newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου