Διαγωνισμό για την ανάθεση δημιουργίας δύο φωτοβολταϊκών σταθμών, συνολικού προϋπολογισμού 39 εκατομμυρίων ευρώ, ανακοίνωσε την Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου, η ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ Α.Ε.
Η κάθε μία από τις δύο μονάδες θα έχει ηλεκτροπαραγωγική ισχύ 14,99 MW και αμφότερες θα κατασκευαστούν στην περιοχή του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας, στον νομό Κοζάνης. Η πρώτος σταθμός θα κατασκευαστεί στην θέση Παλιάμπελα και ο δεύτερος στη θέση Ξηροπόταμος.
skai
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου