Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Το βίντεο της δωροληψίας του Τομπούλογλου


 Οπτικοακουστικό υλικό στο οποίο καταγράφεται η διαδικασία της δωροληψίας του Χάρης Τομπούλογλου με τον μεσάζοντα έφερε στη δημοσιότητα η ιστοσελίδα του “Έθνους”.
 Στο βίντεο καταγράφηκε η επίσκεψη του Τομπούλογλου στο γραφείο του Τ. Γκιάτης πρόεδρου εργαζομένων στην Alpha Bank στην οδό Ιπποκράτους όπου έλαβε τον φάκελο με τα 25.000 ευρώ.

 Όπως κατήγγειλε ο Τ. Γκιάτης, ο οποίος έκανε τον "ενδιάμεσο" ώστε ο Χάρης Τομπούλογλου να λάβει τη μίζα που ζήτησε για να μην κηρύξει έκπτωτη τη διαφημιστική εταιρεία, η πρώτη επαφή έγινε από μία φίλη του που εργαζόταν στη εταιρεία που είχε κερδίσει τον διαφημιστικό διαγωνισμό και του ζήτησε να μεσολαβήσει για να δει τι ακριβώς ήθελε ο Τομπούλογλου.
 Ο συνδικαλιστής μαζί με τα στελέχη της εταιρείας κατήγγειλε τον εκβιασμό στην Αστυνομία, και μάλιστα την ώρα που βρισκόταν μαζί με τους Αστυνομικούς στη ΓΑΔΑ, ο Τομπούλογλου του έστειλε μήνυμα, απειλώντας ότι θα αποκλείσει την εταιρεία αν δεν του έδιναν χρήματα που ζητούσε. Όταν κανονίστηκε το τελικό ραντεβού, για να πάρει ο Τομπούλογλου τη μίζα, η Αστυνομία είχε παγιδέψει με κοριούς και κάμερες το γραφείο του συνδικαλιστή.
 Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Τ. Γκιάτης, "Μου λέει (ο Τομπούλογλου) δεν με ενδιαφέρει η εταιρεία, μου προέκυψε μου λέει. Αλλά από εκεί και πέρα μου λέει ποιος είμαι να μοιράζει 190.000 ευρώ σε μια αγορά πεθαμένη όπως είναι αυτή των διαφημιστικών εταιρειών και εγώ τι ρόλο παίζω, είμαι ο μ.... της υπόθεσης που δεν θα πάρω ένα αξιοπρεπές ποσό;
 Σύμφωνα με τον Τ. Γκιάτη, ο ίδιος έδωσε τον φάκελο με τα 25.000 ευρώ στον Τομπούλογλου, ο οποίος τον πήρε, τον κοίταξε, στη συνέχεια τον έβαλε στο παλτό του και βγήκε από το γραφείο του.




newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου