Η ίδια ανέφερε ότι μαθητές των ΕΠΑΛ του νομού εισήχθησαν σε πολύ καλές σχολές στα ΑΕΙ, ενώ αντιθέτως πολλοί λίγοι μαθητές των ΓΕΛ του νομού κατάφεραν να μπουν σε δημοφιλείς σχολές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ΓΕΛ της Κοζάνης όπου μόνο τρεις μαθητές μπήκαν σε Νομική Κομοτηνής, Ιατρική και Οδοντιατρική Θεσσαλονίκης.
Εισαγωγή μέσω ΕΠΑΛ
Είναι πολύ εύκολο να εξηγηθεί η επιτυχία των μαθητών στα ΕΠΑΛ του νομού, όταν μέχρι πέρυσι εισάγονταν μόλις το 1% και φέτος το 5%, γεγονός που έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις για παραβίαση της αναξιοκρατίας. Κρίνεται από πολλούς άδικο να εισέρχεται κανείς στα ΑΕΙ εξεταζόμενος σε άλλη ύλη, εντελώς διαφορική και μειωμένη και με πολύ χαμηλότερη βαθμολογία.
Εξάλλου τα ΕΠΑΛ καταρτίζουν μαθητές στον χώρο της τεχνολογίας και της αγοράς, έχουν τεχνική κατάρτιση, οπότε και δεν γίνεται κατανοητό για ποιο λόγο δίνεται η ελεύθερη πρόσβασή τους στα Πανεπιστήμια. Επίσης μπλέκεται η τεχνική κατάρτιση με την ακαδημαϊκή με τα ΕΠΑΛ τελικά να έχουν λάθος κατεύθυνση.
Πρόκειται όμως για πολιτική απόφαση που χρυσώνει το χάπι, αλλά δημιουργεί σύγχυση όταν βλέπει κανείς ότι τα ΕΠΑΛ ως εύκολο δρόμος για το Πανεπιστήμιο. Επίσης ανοίγει το δρόμο για φροντιστήρια και στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, οι οποίοι από φέτος θα έχουν και αυτοί βασικό μέλημα την εισαγωγή στους στα ΑΕΙ της χώρας.
Εισαγωγή μέσω ΓΕΛ
Αδιευκρίνιστο παραμένει η μείωση των εισαχθέντων των μαθητών των ΓΕΛ στις ονομαστές σχολές, όταν δεν άλλαξε κάτι στον εκπαιδευτικό χάρτη.
Πρωϊνός Λόγος
ΤΟ ΠΩΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ "ΕΨΑΞΕ" ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΚΑ ΒΟΝΤΣΑ? ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ!!