Οι «προοδευτικοί» του ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν έπραξαν το παραμικρό για το σιδηρόδρομο, αλλά «κατάφεραν» και την απένταξη της γραμμης Κοζανη-Καλαμπακα-Ηγουμενίτσα που συνδέει μεταξύ άλλων όλα τα εξαγωγικά λιμάνια της χώρας.
γράφει ο Πάρις Κουκουλόπουλος
Παρέλαβαν ένα μεγάλο έργο προϋπολογισμού περίπου 900 εκ ευρώ, ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα, με καλή ωριμότητα και τον Ιούνιο 2019 το εξαφάνισαν από το ΕΣΠΑ και από το χάρτη...
Οι « μεταρρυθμιστές» της ΝΔ πιστοί στην παράδοση της δεξιάς, που σημαδεύτηκε από το ξήλωμα μέσων σταθερής τροχιάς, δεν ασχολούνται με το σιδηρόδρομο ο οποίος εξάλλου απουσιάζει παντελώς από την περίφημη πρόταση Πισσαρίδη και τα 72 δις ευρώ που τη συνοδεύουν.
Ο,τι έγινε τα τελευταία χρόνια στο σιδηρόδρομο ξεκίνησε με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ -Γιώργου Παπανδρέου και τη διοίκηση του ΟΣΕ που ανέλαβε το 2009. Η διοίκηση ευτυχώς παρέμεινε στη θέση της και δεν ξηλώθηκε όπως κάποτε οι γραμμές του τραμ στη Λεωφόρο Συγγρου, παράγοντας αξιόλογο έργο και παρέδωσε στη διοίκηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015.
Πολλοι θεωρούν προοδευτική δύναμη το ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι μεταρρυθμιστική δύναμη τη ΝΔ του Κυριακου Μητσοτάκη. Η υπόθεση σιδηρόδρομος δεν δικαιώνει αυτές τις θεωρήσεις και είναι πολύ σημαντική για να προσπεραστεί αδιάφορα. Και δεν είναι η μόνη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου