Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Συγκλονίζει η μάνα του 26χρονου θύματος απαγωγής."Νομίζω ότι τον σκοτώσατε"

Επί πέντε ώρες κατέθετε στον ανακριτή η μητέρα του26χρονου νεαρού, ο οποίος φέρεται να έπεσε θύμα απαγωγής τον περασμένο Αύγουστο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, διέψευσε κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του ανθρώπου, ο οποίος φέρεται ως ο επικεφαλής της ομάδας που απήγαγε το νεαρό.

Υπενθυμίζεται ότι ο 70χρονος κατηγορούμενος είχε υποστηρίξει ότι την απαγωγή την έστησε ο ίδιος ο γιος της γνωστής γιατρού, προκειμένου να της αποσπάσει χρήματα. Η απάντηση της μάνας ήταν ότι ο κατηγορούμενος φέρεται να είχε σχεδιάσει από καιρό την απαγωγή.

Τι της είπε ο γιος της πριν τον απαγάγουν

Το μόνο που της είπε ο γιος της φεύγοντας ήταν ότι πάει για καφέ. Πιθανώς ο 70χρονος να τον είχε καλέσει να του δείξει κάποιο πολυτελές αυτοκίνητο στα οποία ο 26χρονος είχε αδυναμία. Αυτή την αδυναμία εκμεταλλευόταν ο φερόμενος ως εγκέφαλος της απαγωγής για να τον έχει από κοντά.

Η ίδια διαπίστωσε ότι κάτι δεν πάει καλά με τον κατηγορούμενο όταν άρχισε να αντιλαμβάνεται πως τα λόγια του τα επαναλάμβαναν οι απαγωγείς στα τηλεφωνήματα.

Η τελευταία τηλεφωνική συνομιλία που είχε η μητέρα του 26χρονου με τους φερόμενους απαγωγείς του και συγκεκριμένα με τον 70χρονο «εγκέφαλο»

- Σας παρακαλώ θέλω να μιλήσω με το παιδί μου...
- Αν δώσεις τα λεφτά, θα το έχεις το παιδί σου αύριο στην αγκαλιά σου.  Σου μιλάω έντιμα.  Εντάξει; Αύριο το πρωί θα είναι σπίτι. Στις δέκα η ώρα το πολύ...
- Ακούστε, κύριε, είμαι μάνα, θερμή παράκληση, σας παρακαλώ πολύ! Εγώ νομίζω ότι το έχετε σκοτώσει το παιδί μου...
- Όχι, όχι!  Σε διαβεβαιώνω ότι δεν είναι σκοτωμένο το παιδί...
- Τα λεφτά μου θα τα κάψω, δεν τα θέλω, τα καίω. Πού ξέρω εγώ αν δεν είστε δολοφόνοι και μου έχετε σκοτώσει το παιδί μου;
- Όχι!  Στο ορκιζόμαστε αυτό...

Οι υπόλοιποι έξι κατηγορούμενοι εμφανίζονται να δείχνουν τον 70χρονο ως εγκέφαλο της ομάδας. Όλοι τους έχουν προφυλακιστεί.


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου